جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قران

حوزه/ مراسم رونمایی از گیشه قرآنی حدیثی جامعه المصطفی و افتتاح بخش شفاهی کارکنان و اساتید بیست و سومین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی، در سازمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم، مومنی، رئیس مرکز توسعه منابع انسانی، با تقدیر از شرکت کنندگان و مسئولان برگزاری بیست و سومین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، خاطرنشان کرد: توسعه مباحث قرآنی در میان کارکنان جامعه المصطفی و خانواده های آنان از اهداف مهم مرکز توسعه منابع انسانی به شمار می آید و در این زمینه، تا کنون پی گیری ها و جلسات متعددی برگزار شده است و به زودی بسته های جامع و متنوع قرآنی متناسب با نیازهای کارکنان جامعه المصطفی در سطوح مختلف، تهیه و ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به میزان ضریب نفوذ فضای مجازی و اینترنت در جامعه، تصرح کرد:  با وجود اقدامات وسیع صورت گرفته برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، فضای قرآنی موجود در برابر عظمت قرآن ناچیز و نیازمند فعالیت های گسترده تری است.

مومنی، حاکم شدن فرهنگ قرآنی در جامعه المصطفی به عنوان یکی از خادمان قرآن کریم را ضروری دانست و افزود: مرکز توسعه منابع انسانی، در کنار طراحی برنامه قرآنی ویژه کارکنان المصطفی، دو برنامه جامع حدیثی و روایی و تصحیح قرائت را نیز در دستور کار دارد و برای اجرای بهتر این برنامه ها، مشوق هایی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز توسعه منابع انسانی المصطفی در پایان، با اظهار امیدواری برای استقبال گسترده تر کارکنان و اساتید از دوره های بعدی جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی، خواستار مشارکت شرکت کنندگان دوره فعلی جشنواره در توسعه برنامه های قرآنی و حدیثی این مرکز شد.

در ادامه این مراسم، از گیشه قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاکری، معاون فرهنگی تربیتی المصطفی و آقای مومنی، رئیس مرکز توسعه منابع انسانی، رونمایی شد.

گفتنی است: گیشه قرآنی و حدیثی جامعه المصطفی با بیش از 127 هزار فایل در دسته بندی های مختلف شامل  صوت، عکس، فیلم، معرفی شخصیت ها، کتاب، نرم افزار، اسلاید، معرفی پایگاه های اینترنتی، پیامک و فونت، در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha