جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباس کمساری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین کمساری گفت: امروزه بعضی رسانه ها خودشان را مجاز می دانند که هر مطلبی را نشر دهند و متاسفانه موجی از بی اخلاقی ها در این رسانه ها وجود دارد و این یکی از نکاتی است که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری با حضور درغرفه خبرگزاری حوزه در تهران گفت: یکی از آسیب هایی که رسانه ها را تهدید می کند فاصله گرفتن از اخلاق رسانه ای می باشد.

وی افزود: امروزه بعضی رسانه ها خودشان را مجاز می دانند که هر مطلبی را نشر دهند و متاسفانه موجی از بی اخلاقی ها در این رسانه ها وجود دارد و این یکی از نکاتی است که امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازند.

حجت الاسلام و المسلمین کمساری خاطر نشان ساخت: رسانه های حوزوی باید در عین حرفه ای بودن پرچمدار رعایت اخلاق نیز باشند.

معاون فرهنگی و هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی تاکید کرد: بزرگترین کاری که یک رسانه حوزوی می تواند انجام دهد این است که در عین رعایت اخلاق، با آخرین تکنولوژی روز دنیا در عرصه خبری بتواند به جذب مخاطبان خود بپردازد.

خاطرنشان می شود: خبرگزاری حوزه به عنوان رسانه رسمی حوزه های علمیه نیز همچون دوره های گذشته، با هدف گسترش تعاملات در فضای رسانه ای کشور و اطلاع رسانی از کارکردهای حوزه های علمیه جهان تشیع، در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، حضور فعال خواهد داشت.

رسانه رسمی حوزه در این دوره از نمایشگاه مطبوعات، برگزاری نشست خبری مدیر حوزه های علمیه کشور و نشست های تخصصی با موضوعات «رسانه و حقوق شهروندی»، «رسانه و اخلاق مداری»، «بررسی آخرین اقدامات تحولی حوزه»، «فقه رسانه»، و ... را با حضور اصحاب رسانه تدارک دیده است.

غرفه خبرگزاری حوزه همچنین در طول برگزاری نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات، میزبان شخصیت ها و مسئولان ارشد حوزوی و کشوری، به عنوان «میهمانان ویژه» خواهد بود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، به مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، راهروی 9، غرفه 159 مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha