جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پایداری

حجت الاسلام هاشمی گفت: بی‌محتوا کردن انقلاب حرکت شوم دشمن است که باید به برکت تمسک به سیره شهداء، این اقدام را عقیم کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سید محسن هاشمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری اردوهای آموزشی فرهنگی آشنایی با اسوه های ایثار و شهادت (فرمانده دلها) برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم از کارشناسان و نظریه پردازان غربی چون هگل، وبر و فروید تجلیل کنیم باید مجسمه‌ای از معاویه را ساخت، چرا که نظریات منحط غربی به نوعی عاریه از دیدگاه معاویه است.

وی با بیان این که حربه‌ها، توطئه‌ها و خدعه‌های شیطانی از زمان صدر اسلام تا کنون یکسان بوده، گفت: در زمان امام حسین(ع) هدف دشمن انحراف دین بود نه حذف کامل دین، امروز هم جبهه باطل هدفی جز انحراف دین ناب محمدی(ص) ندارد، در زمان جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی فرهنگی چون ایثار و شهادت رقم خورد که معادلات جبهه باطل را برهم زد.

 مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان تصریح کرد: شهدا یک گروه فرهنگ ساز هستند، امروزه مشاوره و آموزش فرهنگی باید در زمان نوجوانی و کودکی رخ دهد.

وی با اشاره به این روایت که فراگیری علم در کودکی چون نقش بستن بر روی سنگ است که از بین نمی‌رود، گفت: لذا اردوی فرهنگی، تربیتی و آموزشی فرمانده دلها براین راستا برای دانش آموزان چهارم ابتدایی انجام می گیرد.

حجت الاسلام هاشمی عنوان کرد: بی‌محتوا کردن انقلاب حرکت شوم دشمن است که باید به برکت تمسک به سیره شهداء، این اقدام را عقیم کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha