جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرمانده

حوزه/ حجت الاسلام نظری گفت: ما نیازمند هزار روحانی با تخصص کودک و نوجوان در سطح اصفهان هستیم که باید در این زمینه بیشتر همت بگماریم، فعالیت در بحث شهدا یک کار فرهنگی است که اثرش سریع و فوری دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری «حــوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد نظری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری اردوهای آموزشی فرهنگی آشنایی با اسوه های ایثار و شهادت(فرمانده دلها)، اظهار کرد: طی بررسی که در بسیج دانش آموزی انجام گرفت به این نتیجه رسیدیم که بهترین قالب انتقال مفاهیم به دانش آموزان استفاده از قالب اردو است.

وی با اشاره به وجود درسی با عنوان استعمار در کتاب مطالعات اجتماعی گفت: اردویی با عنوان مدافعان با مشارکت خانه مشروطیت در حال برگزاری است که در آن به معرفی افراد شاخص که در برابر نفوذ و استعمار ایستادگی کردند، پرداخته می شود.

دبیر اجرایی اردوهای فرمانده دلها تصریح کرد: ما برای دانش آموزان سه بازدید ابتدا بازدید از سایت هسته ای احمدی روشن است که مطالبی متناسب با سن آنها بیان می شود و سپس بازدید دوم از سایت موشکی طهرانی مقدم است که اطلاعاتی به دانش آموزان داده می شود.

وی عنوان کرد: برنامه سوم اردوی فرهنگی و آموزشی فرمانده دلها است که با هدف آشنایی با شهدایی چون شهید خرازی با همکاری فرهنگسرای پایداری انجام می شود.

حجت الاسلام نظری عنوان کرد: تا به امروز 3 سال از برگزاری واجرای اردوی ابتکاری «فرمانده دلها» در اصفهان می گذرد که طی این مدت بالغ بر 30 هزار دانش آموز دراین اردوی شرکت و با سیره شهدا آشنا شدند.

وی بیان کرد: از 22 مهر ماه تا 15 آبان ماه دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی در گلستان شهدا حضور می یابند سپس طی روایت گری توسط چندین روحانی دوره دیده، از دانش آموزان می خواهیم موانع را در جنگ نرم شناسایی کنند و پس از آن سنگرهای اعتقادی چون مسجدو سنگر علم تشریح می شود و در اخر بازدیدی از نمایشگاه تهاجم فرهنگی طراحی شده و با سیره شهدا چون شهید خرازی آشنا می شوند.

مسئول گروه تبلیغی شهید عزیز اللهی ابراز کرد: ما نیازمند هزار روحانی با تخصص کودک و نوجوان در سطح اصفهان هستیم که باید در این زمینه بیشتر همت بگماریم.

وی در پایان اظهار داشت: معتقدم که فعالیت در بحث شهدا یک کار فرهنگی است که اثرش سریع و فوری دیده می شود، بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه باید صورت گیرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha