جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انصاری

حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب ودقایقی قبل مراسم معارفه این مقام مسئول برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از اصفهان، چند روز قبل حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد و دقایقی قبل به عنوان مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان اصفهان معارفه شد.

 در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدعلی انصاری آمده است: نظر به سوابق فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب می‌شوید. امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسؤولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ‌دوست و هنرپرور استان اصفهان، در جهت رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و مؤید باشید.»

 پیش از این حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان فعالیت می‌کرد که در روزهای اخیر با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عهده‌دار مسؤولیت مشاور وزیر و دبیر ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شد.

حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری پیش از این مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ریاست اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیش از آن به مدت 4 سال مسؤولیت اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش را برعهده داشت و مسؤولیتی چون معاون فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را نیز تجربه کرده است.

آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح روز در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در حال برگزاری است که در این آیین با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت الاسلام محمدعلی انصاری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی خواهد شد. 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha