جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کاروان

حوزه/ کاروان همپای قافله جامعه‌الزهرا(س) برای سومین سال پیاپی با بدرقه طلاب، کارکنان و خانواده‌های قافله عشق به سفر معنوی عتبات عالیات و شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین مشرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» کاروان پیاده‌روی «همپای قافله۳» متشکل از ۳۵۰ نفر از طلاب، اساتید و کارکنان جامعه‌الزهرا(س) امروز ظهر راهی سفر معنوی عتبات عالیات شد.

در ابتدای مراسم زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام و المسلمین رحمتی قرائت شد و پس از آن مداح اهل بیت(ع) به مداحی و مرثیه سرایی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمود مدنی»، مدیر جامعه‌الزهرا(س) به روایات و احادیثی درباره ثواب زیارت و  پیاده روی اربعین اشاره و تصریح کرد: از هم اکنون نام «زائر الحسین(علیه السلام)» بر ما گذاشته شده و این مسیر، مسیر پر اجر و در عین حال پرخطری است، از این رو ضمیر و ذهن ما باید در تمام مسیر متوجه باشد.

مدیر جامعه‌الزهرا(س) بیان داشت: مسئول، مدیر و علمدار کاروان «همپای قافله»، حضرت زینب کبری(س) هستند، بنابراین در این مسیر با تمام وجود قدر حضور در این کاروان را بدانیم و نسبت به حقوق دیگران دقت لازم را داشته باشیم.

در پایان، کاروان پیاده روی «همپای قافله» با بدرقه طلاب، کارکنان و خانواده‌های قافله عشق به سفر معنوی عتبات عالیات و شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین مشرف شد.

کاروان «همپای قافله۳» جامعه‌الزهرا(س) برای سومین سال پیاپی در کنگره عظیم اربعین  حسینی حضور می یابد تا در همایش پیاده‌روی مسیر نجف تا کربلا شرکت کند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha