پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱۳آبان

حوزه/ مردم آزادی، عزت و استقلال را مدیون شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و خانواده های آنها می باشند زیرا این جوانان بوده اند که با از خود گذشتگی مسیر عزت و آزادی را برای مردم آماده، مهیا و باز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، علیرضا کبیری مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی با بیان اینکه راه پیمایی اربعین و 13 آبان ماه از مسائل مهم در جامعه اسلامی است، گفت:زمانی اهمیت این دو موضوع برای جامعه اسلامی دو چندان می شود که هردو در مسئله واحدبه نام استکبار ستیزی مشترک می باشند؛

وی با تاکیدبر اینکه مفاهیم اصلی مبارزه با ظلم و زنده نگه داشتن روحیه ظلم‌ستیزی در دو رویداد اربعین حسینی و ۱۳ آبان در هم گنجانیده شده  اظهار داشت:مردم آزادی، عزت، استقلال را مدیون شهدای اسلام و انقلاب اسلامی و خانواده های آنها می باشند زیرا این جوانان بوده اند که با از خود گذشتگی مسیر عزت و آزادی را برای مردم آماده، مهیا و باز کرده اند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی مهمترین برنامه ۱۳ آبان از سوی مجتمع آموزشی تربیتی هدی را، گردهمایی استکبارستیزی دانش‌آموزان در اشاره کرد و افزود:این گردهمایی در آستانه اربعین حسینی و به مناسبت روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور دانش‌آموزان مدارس مجتمع آموزشی تربیتی هدی در جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

کبیری اظهار داشت: دانش‌آموزان صبح روز شنبه، ۱۳ آبان پس از تجمع روبروی حسینیه امام خمینی(ره) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با شعار «مرگ بر آمریکا» و شعارهای استکبارستیزی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت می‌کنند.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی یادآور شد:اجرای سرود همگانی«مرگ بر آمریکا»، رمی نمادین شیطان بزرگ و به آتش کشیدن پرچم آمریکا ازجمله دیگر برنامه‌های راهپیمایی دانش‌آموزان مدارس مجتمع آموزشی تربیتی هدی است.

کبیری گفت: در این روز، بیانیه استکبارستیزی توسط یکی از دانش‌آموزان هدی قرائت می‌شود.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha