جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست استکبار ستیزی منصوریه شیراز

حوزه/ استاد حوزه گفت: استکبار ستیزی برای هر گروه دارای روش خاصی می باشد و برای ما طلاب و روحانیون بهترین روش استکبار ستیزی خوب درس خواندن و مسلح شدن به علوم و فناوری های روز دنیاست .

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمود خانی، در نشست تخصصی استکبار ستیزی طلاب مدارس علمیه شیراز، در علمیه منصوریه این شهر، گفت: استکبار ستیزی برای هر گروه دارای روش خاصی می باشد که برای ما طلاب و  روحانیون بهترین روش استکبار ستیزی خوب درس خواندن و مسلح شدن به علوم و فناوری های روز دنیاست .

وی، دومین روش استکبار ستیزی را اتحاد بین آحاد مردم و مسئولین دانست تا مستکبرین نتوانند با ایجاد تفرقه و فرافکنی تخم نفاق را در جامعه پراکنده کنند، افزود: مسئولین باید رهنمودهای مقام رهبری در مورد افتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخل و امید نبستن به دست های خارجی را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند .

این استاد حوزه با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی  امام خمینی(ره) فرمود: بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنید جهانخواران خصوصاً آمریکا از اسلام عزیز دست برداشتند، ادامه داد: لحظه ای نباید از قید دشمن غافل شد که نهایت و سرشت آمریکا و متحدانش کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص)است و اینجاست که وظیفه ما طلاب و مبلغین سنگین می شود. ما باید با علم و تدبر حیله ها را شناسایی کرده و با روشنگری نقشه های شوم استکبار را نقش برآب کنیم .

وی با بیان اینکه هدف دشمن در توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی تغییر نمی کند و نکرده، و به ناچار راه و روششان را عوض کرده و می کنند، تاکید کرد: همه بدانند که انقلاب اسلامی در همین مسیر و صراط مستقیم 37 ساله خود استوار است و  رهبر فرزانه تا کنون انقلاب ما را به سمت قله پیروزی و اتحاد راهنمایی کرده است .

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha