شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی

حوزه/ متولی حرم حضرت معصومه(س) استکبار ستیزی و صادر کردن اطلاعیه در رابطه با سرمایه داران آمریکایی را دو ویژگی بارز شهید آیت الله محمد رضا سعیدی دانست و گفت: مهاجر الی الله بودن، مجتهد بودن، پیشتاز شهدای روحانی در انقلاب بودن از جمله ویژگی های این شهید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار با مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم که در سالن محراب آستان کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با اشاره به طراحی المان شهید آیت الله محمد رضا سعیدی اظهار داشت: باید المان طراحی شده از دو دیدگاه مورد توجه عموم قرار گیرد، در مرحله نخست این که افرادی که از مجاور میدان شهید سعیدی عبور می کنند، با نگاه به المان شهید پیامی را دریافت کنند و در مرحله دوم باید در المان یکی از ویژگی های بارز شهید مانند استکبار ستیزی ایشان به کار رود.

وی استکبار ستیزی و صادر کردن اطلاعیه در رابطه با سرمایه داران آمریکایی را دو ویژگی بارز شهید آیت الله سید محمد رضا سعیدی دانست و افزود: مهاجر الی الله بودن، مجتهد بودن، پیشتاز شهدای روحانی در انقلاب بودن از جمله ویژگی های این شهید  است.

امام جمعه قم تاکید کرد: ویژگی استکبار ستیزی شهید آیت الله سعیدی پیام ماندگارتر و قوی تری نسبت به دیگر ویژگی های این شهید دارد که باید در طراحی المان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی اعداد و ارقام مختص شهید سعیدی بود که می توان در طراحی المان از آن استفاده کرد، تصریح کرد: اعدادی مانند ۴۹ که سال شهادت ایشان و عدد ۱۵۲ که در وصیت نامه خود فرزندان را به خواندن آیه ۱۵۲ سوره دوم قران به بعد دعوت کرده بود و بیان کننده شهادت ایشان بود، از جمله اعدای هستند که در طراحی المان می توانند مورد توجه قرار بگیرند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha