چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله محمدرضا مدرسی یزدی

حوزه/ مراسم ترحیم والده آیت الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با حضور مراجع و علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مراسم ترحیم مرحومه صدرالساداتی والده آیت الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان با حضور آیت الله العظمی سبحانی، نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید و جمعی از علما و روحانیون در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

برپایه این گزارش: آیات محمد یزدی، محمد مؤمن، علیرضا اعرافی، سید احمد خاتمی، سید محسن خرازی،،محسن فقیهی، ابوالقاسم وافی، عبدالنبی نمازی جمعی ازاساتید، طلاب از دیگر حاضران بودند.

در این مراسم حجت الاسلام عالمی به ایراد سخن پرداخت و با بیان این که هدف از بعثت انبیا تبیین مبدأ و معاد برای مردم بوده است، گفت: مسأله معاد بسیار مهم تر از موضوع اول است، چرا که در صدر اسلام عده ای به ظاهر توحید را قبول داشتند، اما قیامت را باور نمی کردند.

وی افزود: قیامت احتیاج به یقین ندارد بلکه احتمال وجود قیامت کافی است، اگر انسان یک درصد احتمال بدهد که قیامت وجود دارد باید مراقبت کند تا متحمل ضرر نشود، انسان باید مرگ را جدی گرفته و خود را برای سفر آخرت مهیا کند.

حجت الاسلام عالمی در پایان با بیان این که انسان باید در دنیا زاد و توشه خود را برای سفر آخرت فراهم کند، اظهار داشت: قرآن کریم در آیات بسیاری مسأله مهم قیامت را به انسان گوشزد و یاد آوری می کند که باید مورد توجه قرار گیرد.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha