جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو ولایت فقیه اتفاق افتاد و تداوم آن هم به ولایت فقیه است، گفت: دشمن اکنون به دنبال بی تفاوت کردن حوزه نسبت به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است و روحانیت باید برای مقابله با این برنامه دشمن به میدان بیاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهید فلاح که پیکر مطهرش پس از 30 سال توسط گروه تفحص پیدا شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: با این که جنگ تحمیلی هشت ساله تمام شده، ولی دفاع از این مرز و بوم همچنان باقی است و خرمشهرها در پیش است.

وی افزود: دشمنی دشمنان تمامی ندارد و با استفاده از روش هایی مانند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم فتنه 88 را به راه انداختند و با این وجود مردم همیشه در صحنه با پیروی از ولایت فقیه خط بطلانی بر نقشه های شوم شیاطین و متجاوزان کشیدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین با بیان این که امروز انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده است و دشمن با تروریست پروری قصد جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی در سایر نقاط جهان را دارد، افزود: بسیج مردمی در جهان اسلام به تبعیت از بسیج جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است و امروز حزب الله لبنان، بسیج مردمی عراق و انصار الله یمن در جبهه مقاومت علیه دشمنان اسلام دلیرانه می درخشند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بدر و خیبر قرار دارد و ملت شریف ایران وارث عاشورا و 230 هزار شهید است، از این رو، روحیه جهادی و استکبار ستیزی باید حفظ شود.

وی با تاکید بر این که دشمنان برای محدودکردن انقلاب اسلامی هر اقدامی را انجام می دهند، ابراز داشت: نتیجه حمایت های آمریکا از گروهک های تروریستی، کشتار مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی در ادامه از امام راحل به عنوان ملاک حقانیت در عصر ولایت نام برد و عنوان داشت: تبعیت از فرامین و منویات ولایت فقیه امری لازم و ضروری است که هم‌اکنون نماد محور حق در نظام مقدس انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای است.

وی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی در پرتو ولایت فقیه اتفاق افتاد و تداوم آن هم به ولایت فقیه است، گفت: دشمن اکنون به دنبال بی تفاوت کردن حوزه نسبت به آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است و روحانیت باید برای مقابله با این برنامه دشمن به میدان بیاید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha