سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام بیگدلی

حوزه/ دبیر جشنواره علامه حلی استان قزوین گفت: تعداد ۶۴۳ اثر به دبیر خانه جشنواره استانی علامه حلی ارسال شد که ۲۹۰ اثر به ارزیابی تفصیلی راه یافتند و بررسی آثار در استان با انتخاب ۲۲ اثر به عنوان منتخب به اتمام رسید که از این تعداد ۱۲ اثر برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مصطفی بیگدلی صبح امروز در مراسم تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره علامه حلی، گفت: توجه به پژوهش و شناخت پژوهشگران و حمایت از آنها یکی از وظایف حوزه در مسیر تحقق حوزه انقلابی وپشتیبانی از انقلاب است.

وی افزود: جشنواره علامه حلی با تمرکز بر نسل جوان حوزه از بهترین برنامه هایی است که همه اهداف مذکور را درون خود همراه دارد و این جشنواره هرسال نسبت به سال قبل با پیشرفت کمی وکیفی آثار مواجه بوده است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم تولید علم و ایجاد جنبش نرم افزاری و علمی در کشور، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر با برگزاری جشنواره‌هایی مانند علامه حلی فعالیت‌های خوبی در عرصه پژوهش صورت گرفته و تحقیق و پژوهش در میان طلاب به ویژه طلاب جوان رونق یافته است.

دبیر جشنواره علامه حلی استان قزوین ادامه داد: از مهم ترین برنامه‌هایی که در حوزه برای رشد و گسترش تحقیق و پژوهش صورت گرفته است، دانش افزایی اساتید پیرامون تحقیق و پژوهش و ارائه موضوعات به طلاب در زمینه تحقیق و پژوهش است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه قزوین بر ای دومین سال مفتخر به برگزاری جشنواره علامه حلی در استان می باشد و این دوره از جشنواره، نسبت به سال قبل با پیشرفت کمی حدود 300 درصدی در آثار ارسالی مواجه بوده است.

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: تعداد ۶۴۳ اثر به دبیر خانه جشنواره استانی علامه حلی ارسال شد که 290 اثر به ارزیابی تفصیلی راه یافتند و بررسی آثار در استان با انتخاب 22 اثر به عنوان منتخب به اتمام رسید که از این تعداد 12 اثر برگزیده انتخاب شدند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha