شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ چهارمین همایش مجمع مهدیه های سراسر کشور

حوزه/ امام جماعت مهدیه تهران بر لزوم نهادینه شدن مساله احیای شب نیمه شعبان در کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حجتالاسلام نوری امام جماعت مهدیه تهران نیز در گردهمایی مهدیه های سراسر کشور که امروز 9 آذرماه با حضور مدیران مهدیههای کشور در ساختمان 313 جمکران و به همت مجمع پشتیبانی جمکران برگزار شد گفت: این مراسم با ذکر این مطلب که مرحوم کافی زمینه خیر عظیمی در حوزه مهدویت ایجاد کرد.

وی افزود: باید این رسالت بزرگ توسط واقفان مهدوی و ذاکران خادمان فرهنگ مهدویت توسعه یابد؛ هم افزایی فعالان مهدوی کشور با مسجد مقدس جمکران از جمله ثمرات این همایشها است که باید روز به روز بر عظمت و شکوه این جلسات افزوده شود.

امام جماعت مهدیه تهران بیان کرد: یکی از مهمترین کارهایی که باید از مهدیههای کشور آغاز شود و به سراسر کشور نیز منتقل شود، احیای شب نیمه شعبان است که باید به شکل سراسری در 400 مهدیه در کشور اجرا شود و قطعا جای خود را در فضای فرهنگی کشور باز خواهد کرد.

وی گفت: در این مراسم که با عنوان حامیان موعود برگزار شد، آیتالله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ارایه بحث پیرامون مباحث کلامی و اعتقادی و همچنین پاسخ به سوالاتی در حوزه مهدویت پرداخت.

حجتالاسلام والمسلمین تکیهای مدیرعامل مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران درپایان این مراسم به ارایه نکاتی پیرامون فعالیت مهدیهها در کشور اشاره کرد؛ در پایان نیز حاضران در درس اخلاق آیت الله العظمی جوادی آملی و غبارروبی حرم مطهر شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha