جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عفاف

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از برگزاری گفتمان های ویژه حجاب با حضور قریب به ۱۵ طلبه این مدرسه ،در دبیرستان های شهرستان خبر داد .

خانم فرشته شاهوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مبلغان نقشی بی بدیل در استحکام فرهنگ حجاب و عفاف در بین بانوان دارند، افزود: مبلغان با حضور در دبیرستان های دخترانه شهرستان با ایجاد فضایی صمیمانه با دانش آموزان به رعایت و استحکام فرهنگ حجاب و عفاف در بین دختران جوان کمک می کنند .

وی با اشاره به اینکه مبانی دینی باید به شیوه ای صحیح و اثربخش در بین نسل جوان تبیین و تشریح شود، بیان داشت: حضور مستمر مبلغان و برگزاری گفتمان هایی با موضوع دین و زندگی می تواند در رفع شبهات اعتقادی نسل جوان مؤثر باشد .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه خواهران مبلغ با ارتباط چهره به چهره بهتر می توانند در تبلیغ و تبیین فرهنگ حجاب رسالت خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: به طور قطع تبلیغ چهره به چهره آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) اثرگذاری تبلیغی را در بین نسل جوان دوچندان می نماید .

خانم شاهوردی در پایان با اشاره به اینکه حضور مبلغان در مدارس رضایت خانواده های دانش آموزان را نیز فراهم نموده است، گفت: امید می رود با فراهم ساختن زیرساخت های لازم زمینه حضور مبلغان به صورت مستمر در مدارس فراهم شود تا شاهد ارتقاء فرهنگ دینی و معرفتی در بین دانش آموزان باشیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha