جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه اهل سنت بیجار

حوزه/ امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار گفت: یک طلبه یا حوزوی علاوه بر خوب درس خواندن، باید به سلاح بصیرت و دشمن شناسی مسلح باشد و به خوبی توطئه ها و شیطنت های بدخواهان را تشخیص و افشا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مدیر، اساتید و معاونین مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار، صبح امروز با ماموستا بهرام محمدی دیدار و گفت وگو کردند.

امام جمعه اهل سنت بیجار با ابراز خرسندی از وحدت بین سنی و شیعه در این شهرستان گفت: تفرقه و دودستگی آرزوی دیرینه استکبار و دشمنان دین محمدی (ص) است، لذا باید حوزویان چه سنی و چه شیعه در این مقوله بسیار دقت داشته باشند.

ماموستا بهرام محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه باید بصیرت و دشمن شناسی در بین حوزویان به روز باشد، اظهار داشت: یک طلبه یا حوزوی علاوه بر خوب درس خواندن، باید به سلاح بصیرت و دشمن شناسی مسلح باشد و به خوبی توطئه ها و شیطنت های بدخواهان را تشخیص و افشا کند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی نیز در این دیدار گفت: امروز دشمن به هر طریق ممکن به دنبال وارد آوردن ضربه به پیکره نظام و انقلاب است، لذا نخبگان حوزوی و دانشگاهی باید همواره هوشیار باشند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بیجار تاکید کرد: امروز اگر می خواهیم که نفوذ دشمن به مسئله ای برای جهان اسلام تبدیل نشود باید از طرح کردن شبهات و سئوالات بی محتوا در بین اهل سنت و اهل تشیع پرهیز کنیم، زیرا انجام و حرکت در این مسیر خواسته و امید دشمنان است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه وحدت، ستون های رکین این نظام است، گفت: قرنهاست که مردم سنی و شیعه در استان کردستان زندگی برادرانه ای در کنار همدیگر دارند و تاکنون هیچ مشکلی نشده است، لذا باید قدر این برادری و همدلی را در منطقه بیش از پیش بدانیم.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر تنش و درگیری در منطقه و دسیسه های هر روز دشمنان، ادامه داد: اگر امروز در مملکت ایران شاهد امنیت هستیم، باید اینها را از برکت وجود نظام اسلامی دانست و همواره اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم.

در پایان این دیدار بر ارتباط هرچه بیشتر طلاب اهل سنت و شیعه در مباحث علمی و عملی در شهرستان بیجار تاکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha