شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دفتر جدید مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

حوزه/ ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان بیجار، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت امام صادق(ع) شهرستان بیجار با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور جمع زیادی از حوزویان و روحانیون استان کردستان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی ضمن ابراز رضایت از توسعه کمی و کیفی حوزه ها و مدارس علمیه در این استان اظهار داشت: اولین و مهمترین جایگاه برای ارتقا معارف دینی همین مدارس و حوزه های علمیه در کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه در طول این چند سال با تلاش های حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه کردستان شاهد رشد کمی و کیفی مدارس علمیه در این استان بوده ایم.

وی ادامه داد: امید است که این حرکت رو به جلو مستمر باشد و در آینده نزدیک این استان در بحث مدارس و حوزه های علمیه در کشور بیش از پیش مطرح شود.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار ضمن خوش آمد گویی به نماینده معزز ولی فقیه در استان کردستان، گزارشی از روند اجرایی و تکمیل ساختمان جدید مدرسه علمیه شهرستان بیجار ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha