پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع اعتراض‌آمیز طلاب اهوازی در محکومیت انتقال پایتخت رژیم اشغالی

حوزه/ طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز، در راستای محکومیت انتقال پایتخت رژیم اشغالی از تلاویو به بیت‌المقدس، مقابل حوزه علمیه اهواز، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علما، روحانیون، طلاب و بسیجیان کلان‌شهر اهواز، امروز در راستای محکومیت انتقال پایتخت رژیم اشغالی از تل‌آویو به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن آن توسط آمریکا، مقابل حوزه علمیه اهواز، تجمع کرده و با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» اعتراض و خشم خود را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، طلاب و روحانیون مدارس علمیه اهواز، با دست گرفتن شعارنوشته‌هایی همچون «فلسطین باید آزاد گردد»، «فلسطین متعلق به جهان اسلام است»، «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید»، «اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود» و... صدای همنوایی خود با جوانان فلسطینی را سر دادند.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در این تجمع، با بیان اینکه زمان نابودی رژیم اشغالگر قدس فرا رسیده است، اظهار داشت: امروز فرمان یکی از شاگردان امام راحل(ره) پایه‌های کاخ پوشالین رژیم اشغالگر قدس را به لرزه در می‌آورد؛ چه برسد آن زمانی که رهبر معظم انقلاب، فرمان مستقیم نابودی اسراییل را صادر کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران، همواره و تا پای جان از آرمان قدس شریف، حمایت می‌کنند، گفت: امروز طلاب و روحانیون اهوازی مقابل حوزه علمیه تجمع کرده‌اند تا فریاد «هیهات من الذله» خود را به گوش جهانیان رسانند و از جان دل اعلام کنند که «فلسطین آزاد خواهد شد».

قابل ذکر است، در پایان این تجمع، بیانیه طلاب و روحانیون حوزه علمیه اهواز قرائت و در آن تأکید شد «همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با سرلوحه قرار دادن شعار همیشگی «القدس لنا» این حرکت سخیف را محکوم کرده و اعلام می‌داریم تنها راه رهایی قدس شریف در تقویت جریان انتفاضه جبهه مقاومت و همراهی و همدلی می‌باشد».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha