پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه علمای نجف، قدردان زحمات خیّرین خوزستانی در بازسازی عتبات عالیات هستند، گفت: تجدید تذهیب آستان متبرک ائمه معصومین(ع) در نجف، با هزینه‌های جمع‌آوری شده از مردم خوزستان، مورد استقبال مردم نجف واقع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در همایش تجلیل از خادمین و موکب داران اربعین حسینی، با بیان اینکه علمای نجف، قدردان زحمات خیرین خوزستانی در بازسازی عتبات و عالیات هستند، گفت: تجدید تذهیب آستان متبرک ائمه معصومین(ع) در نجف، با هزینه‌های جمع‌آوری شده از مردم خوزستان، بسیار مورد استقبال مردم نجف واقع شده و به همین دلیل نیز علمای این شهر قدردان زحمات خیرین خوزستانی بوده‌اند.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به درخواست تولیت‌های حرم‌های شریفه کاظمین و‌ سامرا برای تجدید تذهیب ضریح‌ها، بیان کرد: با توجه به کیفیت کار هنرمندان خوزستانی تولیت‌های حرم‌های شریفه کاظمین و‌ سامرا برای تجدید تذهیب ضریح‌ها دعوت به عمل آورده و خدا را بابت این نعمت‌ها شاکریم که به ارائه چنین خدماتی می‌پردازیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با بیان اینکه تنها اعمال صالح برای مردم باقی خواهند ماند، گفت: امروزه هر خدمتی که در راه امام حسین(ع) انجام دهید، نزد خدا این فعل حسنه باقی خواهد ماند؛ پس بر شما باد نوکری در دربار حضرت ارباب که إن شاءالله سعادت دنیا و آخرت شما در این مهم است.

وی با بیان اینکه مقام‌های دنیوی برای آخرت انسان، بی‌تأثیر هستند، گفت: در روز قیامت آن زمانی که مادر از فرزند و همسر از همسر فرار می‌کند، چه کسی کنارمان می‌ماند و به ما کمک می‌کند؟ قطعاً اعمال صالح بوده و تا می‌توانید قدر این اعمال نیک را بدانید.

آیت الله موسوی جزایری، ادامه داد و گفت: پس از مرگمان هنگامی‌که ملک‌الموت به نزد ما آمدند مقام آیت الله و سرلشکری فایده‌ای نخواهد داشت! تنها ما هستیم و اعمالی که انجام داده‌ایم؛ به همین دلیل این‌قدر تأکید می‌کنم که خدمت برای امام حسین(ع) گنج و بهترین توشه برای آخرت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به راه‌اندازی ۱۹۸ موکب برای اقامت زنان در مسیر اربعین حسینی، اظهارداشت: طبق گزارش‌های رسیده، ۱۹۸ موکب برای اقامت زنان راه‌اندازی شده تا بانوان بتوانند در امنیت، احترام و راحتی فعالیت‌های خود را انجام دهند و این مهم جای بسی خوشحالی است و از زحمات مسئولین در این رابطه تقدیر و تشکر می کنم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha