جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جواد کریمی قدوسی ، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

حوزه/کریمی قدوسی، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در راستای ایجاد وحدت بین جوامع اسلامی، گفت: به‌زودی کل بلاد اسلام امن‌ترین و آبادترین سرزمین‌ها با یک روابط عمیق بین امت‌های اسلام خواهد بود و از آن طرف نیز روزهای بسیار سختی برای دشمنان فرا خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در مراسم شهدای تیپ فاطمیون این شهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسبب تحول عظیم اسلامی و اتحاد جهان اسلام است، اظهارداشت: امروز معادلات جهانی به‌گونه‌ای رقم خورده که استکبار جهانی هر توطئه‌ای برای توقف نظام اسلامی پیاده کند، به ضررش تمام شده و امت اسلامی استوارتر از گذشته متحد و یکپارچه می‌شوند.

وی در رابطه با اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل، گفت: این مسئله نه تنها موجب اتحاد همه آحاد فلسطین علیه آمریکا و اسرائیل گردید، بلکه امروز حتی اتحادیه اروپا و کشورهای غربی نیز زیر بار این تصمیم نرفته و بدین سبب قدرت پوشالی استکبار نمایان‌تر شده است.

عضو مجلس شورای اسلامی، در تبیین ضرورت اتحاد مردم مسلمان با یکدیگر تأکید کرد: آنچه امام(ره) توصیه کردند «تشکیل اتحادیه جماهیر اسلامی برای مقابله با استکبار و فراهم آوردن شرایط ظهور امام عصر(عج) است»؛ چرا که امروز ثروت و وسعت جغرافیایی غربی‌ها یک دهم کشورهای اسلامی هم نیست! اما دشمنان با تفرقه میان ملت‌های مسلمانان، پول و سرمایه داخلی این کشورها را برای نابودی بخشی دیگر از بدنه اسلام هزینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه علت تفرقه مسلمین، نبود محوری بنام ولایت و رهبری مسلمین است، افزود: پس از رحلت پیامبر اسلام به‌جز چند سال از حکومت امام علی، ولایت و رهبری از صحنه سیاسی مسلمین غایب بوده و دشمنان نگذاشتند که امت واحده اسلامی شکل گیرد؛ به همین دلیل قرآن را مهجور کرده و نظام امامت را منزوی کردند و سرانجام در نتیجه این اقدامات امت اسلامی پراکنده و به عبارتی قتل‌عام شدند.

کریمی قدوسی، با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در راستای ایجاد وحدت بین جوامع اسلامی، گفت: به‌زودی کل بلاد اسلام امن‌ترین و آبادترین سرزمین‌ها با یک روابط عمیق بین امت‌های اسلام خواهد بود و از آن طرف نیز روزهای بسیار سختی برای دشمنان فرا خواهد رسید.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود، مسعود بارزانی را کارت ذخیره نفوذ جریان صهیونیست دانست و با اشاره به علل نابودی آن، تصریح کرد: مهم‌ترین علت زمین خوردن بارزانی، ایستادن مقابل جبهه مقاومت بود؛ همان‌طوری که در کشور عظیم ایران نیز چهره‌های بزرگ و مشهوری وجود داشتند اما به دلیل مخالفت علیه جریان مقاومت خوار و ذلیل شدند و در مقابل هم افرادی که هیچ آوازه و شهرتی نداشتند، تنها برای ادامه خط شهدا و ولایت با اخلاص تمام در جریان مقاومت ایستادگی کرده و شدند حجتی بر همگان که امروز همه جهان آن‌ها را می‌شناسند.

وی با اشاره به تلاش غربی‌ها برای نفوذ به درون انقلاب و جریان مقاومت، تصریح کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که وزیر امور خارجه انگلیس التماس می‌کند تا جاسوس‌های کشورش را آزاد کنیم اما دست‌خالی بر می‌گردد و این نشان از عظمت اسلام و اقتدار نظام اسلامی در برابر دشمنان است.

کریمی قدوسی در پایان خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌گذاریم امام عصر و ولی‌فقیه تنها بمانند و همه با حفظ وحدت علیه یک دشمن واحد تا دادن پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش یعنی امام زمان(عج) و برچیدن طومار کفر جهانی ایستادگی می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha