شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ اولین اجلاس مشترک مدیران استانی نهادهای عالی حوزوی

حوزه/سازمان زدگی و تورم سازمان ها یکی از چالش های امروز ماست که متأسفانه ضرباتی را به ما وارد کرده و باید در رفع آن قدم برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ربانی امروز در اولین اجلاس مشترک مدیران استانی نهادهای عالی حوزوی که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیازمند یک بازنگری در نهاد حوزه های علمیه هستیم که آیا تاکنون به وظایف خود به درستی عمل کرده ایم یا خیر؟ و اینکه برای دهه بعد برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

وی ابراز داشت: سازمان زدگی و تورم سازمان ها یکی از چالش های امروز ماست که متأسفانه ضرباتی را به ما وارد کرده و باید در رفع آن قدم برداریم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با تأکید بر اینکه راه اندازی شورای نهادهای عالی حوزوی، أمری بسیار مبارک است، خاطرنشان ساخت: پایداری این تعاملات و همکاری ها از ضروریات بوده و از همکاران خود می خواهم اگر از ناحیه شما در استان ها کوتاهی انجام شده، حتما عذرخواهی کرده و با تعامل و همفکری سایر نهادها، کارها را به پیش ببرید.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی تصریح کرد: امروز قریب به 255 هزار طلبه خواهر و برادر و اعم از شیعه و برادران اهل سنت تحت پوشش مرکز خدمات حوزه های عملیه بوده و خدمت رسانی مناسبی انجام می پذیرد.

وی بیان داشت: امروز رویکرد ما از «صنف محوری» به «رسالت محوری» تغییر پیدا کرده و در این راستا در حال فعالیت هستیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه اظهار داشت: هدفمندسازی خدمات از محورهای دیگر این مرکز است که به دنبال آن بوده و در این راستا رعایت ارزش های اساسی حوزوی در ارائه خدمات، هویت حوزوی و نقش آفرینی مؤثر و ... از مؤلفه های آن می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی ابراز داشت: تحول در تنوع فعالیت ها از دیگر برنامه های این مرکز بوده که در این راستا امروز تعداد خدمات این مرکز از 22 خدمت به 63 خدمت افزایش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان ساخت: امروز مسئولیت ما سنگین است و مردم و جوانان کشور، امانت حضرت ولی عصر(عج) به دست ما بوده و باید با تلاش بسیار، کاری کنیم که جوانی از دامن اهل بیت(ع) جدا نشود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha