پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، در یادواره شهدای علی آباد همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: از افتخارات شهید علی خوش لفظ که امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب خوش معنا درخشیده است این بود که توانست ادبیات دفاع مقدس را با وثاقت و اطمینان به نسل کنونی انتقال دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به شهادت شهید علی خوش لفظ گفت: شهید خوش لفظ ثابت کرد که مهتاب هرگز گم نمی شود و با خون خود راه و رسم دوران دفاع مقدس را زنده کرد و میراث مکتوب او که با حاشیه رهبر معظم انقلاب برای همیشه ار ذخایر معنوی دفاع مقدس محسوب می شود، گواه بر این مدعا است.

وی افزود: بنده به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم شهادت این شهید را به رهبر معظم انقلاب و امت بزرگوار اسلام به ویژه مردم متدین و ولایتمدار همدان تبریک و تسلیت عرض نموده و سال های پر از درد و رنج از جراحت شیمیایی این جانباز عزیز را که اجر و پاداشش به شهادت ختم گردید را فراموش نمی کنیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: از افتخارات شهید علی خوش لفظ که امروز به تعبیر رهبر معظم انقلاب خوش معنا درخشیده است این بود که توانست ادبیات دفاع مقدس را با وثاقت و اطمینان به نسل کنونی انتقال دهد. او یادگار شهید علی چیت سازیان بودو امروز در کنار فرمانده خود سردار شهید حاج حسین همدانی پرکشیده است.

عضو هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه خاطرنشان کرد: شهدا در آسمان تنهایی به دیدار او شتافتند و ما اهل زمین باز هم با آه و حسرت جاماندگان از راه شهدا؛ وا حسرتا سر می دهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha