شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
​جامعه اسلامی ساکرامنتو ۱ هزار بی‌خانمان را غذا دادند

حوزه/ یک گروه ۷۵ نفره از داوطلبان مسلمان عضو بنیاد صدای مسلمانان آمریکا، در شب عید کریسمس موفق شدند به هزار بی‌خانمان و قشر نیازمند در کالیفرنیا غذا بدهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از fox40، مسلمانان محلی در شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیای آمریکا، در شب عید کریسمس به یاری هم‌وطنان نیازمندشان شتافتند و به بی‌خانمان‌ها غذا دادند.

بنیاد «صدای مسلمانان آمریکا» داوطلب رسیدگی به امور بی‌خانمان‌ها در شب کریسمس شد.

یک گروه ۷۵ نفره از اعضای این سازمان برای غذا دادن به بی‌خانمان‌ها داوطلب شده و موفق شدند به هزار نفر از قشر آسیب‌پذیر در شب کریسمس غذای رایگان بدهند.

خالد سعید، رئیس سازمان، می‌گوید: ۱۷۵ نفر داوطلب آمده بودند، اما ما به آنها گفتیم که ما به بیشتر از ۷۵ نفر نیاز نداریم. این پنجمین سالی است که سازمان در کریسمس برای کمک فعالیت می‌کند.

سعید با بیان اینکه کریسمس برای مسلمانان نیز مهم است، می‌گوید: حضرت عیسی مسیح (ص) از پیامبران است و ما معتقدیم که ایشان فرزند حضرت مریم مقدس(س) هستند.

سعید می‌گوید: هدف دیگر ما برطرف کردن افسانه‌ها درباره اسلام است و ما بر این باوریم که این شایعه‌ها را راست‌های افراطی در آمریکا ترویج می‌دهند. سازمان‌ها و بنیادهای آنها، میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند که نفرت و تفرقه علیه مسلمانان و دین اسلام را ترویج دهند.

فاضله بیگم که به همراه سایر اعضا برای یاری بی‌خانمان‌ها شتافته می‌گوید: هر بار که بی‌خانمان‌ها را در خیابان‌ها می‌بینم، قلبم به درد می‌آید. هوا سرد است و من خودم به سختی این سرما را تحمل می‌کنم. در اینجا بسیاری از مردم هستند که شب‌ها را در خیابان‌ها به سر کرده و باید این سرمای وحشتناک را تحمل کنند.

وی در ادامه افزود: با خودم اندیشیدم ای‌کاش می‌توانستم به شیوه‌ای به آنها کمک کنم تا اینکه درباره فعالیت‌های سازمان شنیدم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha