سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نیکبخت

حوزه/ آیت الله آقا نجفی شخصی آگاه به مسائل روز بود و جوانان را به معنا و محتوای قرآن آشنا می کرد و با بچه های انقلابی و جبهه ای محشور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در کنگره ملی آیت الله آقا نجفی همدانی با اشاره به شخصیت ایشان اظهار داشت: این شخصیت، بزرگی وارسته و فرهیخته ای کم نظیر است و به همین دلیل از موسسه شهیدآیت الله مدنی قدردانی کرده و از امام جمعه همدان نیز به عنوان رئیس شورا قدرانی می کنم.

وی افزود: استان همدان دارای افتخارات فراوانی است که دانش نامه های زیادی در این زمینه آماده شده که تاکنون 40 جلد از آن منتشر شده است.

استاندار همدان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود که همدان به طور طبیعی دارای جایگاهی است که شخصیتی های زیادی را در آسمان علم و ادب تربیت کرده است.

نیکبخت افزود: برخی از بزرگان استان همدان مأموریت های جهانی داشته اند که از آن جمله می توان به ابن سینا، میرسید علی همدانی و سید جمال الدین اسد آبادی اشاره کرد.

وی در پایان تصریح کرد: آیت الله آقا نجفی شخصی آگاه به مسائل روز بود و جوانان را به معنا و محتوای قرآن آشنا می کرد و با بچه های انقلابی و جبهه ای محشور بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha