شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراسم تکریم از حجت الاسلام والمسلمین حسن محمودی

حوزه/ مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراسم تکریم و نکوداشت از سی سال فعالیت حجت الاسلام والمسلمین حسن محمودی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، مراسم تکریم و نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین حسن محمودی با حضور جمعی از هنرمندان رشته های تجسمی و کارکنان مرکز فرهنگی هنری در نگارستان اشراق برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم ابراهیم سلیمانی «رئیس انجن عکاسان استان قم» به بیان خاطراتی از حجت الاسلام و المسلمین حسن محمودی پرداخت.
سلیمانی از سفرهای که با استاد محمودی بودند یاد کرد و گفت: در زمان دفاع مقدس از شمالی ترین خطوط مرزی عراق تا جنوبی ترین خطوط در مقررها، خطوط مقدم و پدافندها با هم حضور داشتیم که حاصل این سفر کتابی شد با عنوان جبهه هایی از هنر انقلاب که با 5000 تیراژ به چاپ رسید و الان یکی از نایاب ترین کتابهای دوران دفاع مقدس می باشد.
سپس آقایان محسن مقدادی و احمد عبدالرضایی سخنانی را در ایشان بیان کردند. در ادامه حجت اسلام عبدالله حسن زاده آملی گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمودی به هنرهای عکاسی نقاشی طراحی جلد خوشنویسی و... مسلط می‌باشد ولی آنچه برای من خیلی مهم است هنر انسان بودن ایشان است.
وی افزود: انسان بودن و انسانی زیسستن هنر بزرگی است که ایشان از آن برخوردار هستند و این چیزی است که کمتر یافت می‌شود.
در پایان این مراسم یک جلد قرآن بایسنقور چاپ آستان قدس رضوی از طرف مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و یک دست‌نوشته نفیس قرآنی از طرف استاد عبدالرضایی به خط خودشان  تقدیم استاد حسن محمودی شد.

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha