سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار شریف

حوزه/سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن طرح انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس را برای اهداف خاصی ارائه کرد، گفت: از ستون‌های اصلی طراحی‌ دشمن علیه امت و انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بیرجند، سردار رمضان شریف، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی، در جمع مردم بیرجند به هشتمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی از مقاطع ماندگار در تاریخ حیات پر برکت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در هیچ حادثه‌ای نمی‌توانیم به صورت منفرد و جدا از حوادثی که طی ۳۹ سال بر انقلاب اسلامی گذشته است، بپردازیم، گفت: همه رویارویی ما با کسانی که با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی(ره) و حاکم شدن احکام دینی درکشور و پیاده شدن شعار اصلی مردم(استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی) مخالف بوده، هستند و خواهند بود یک منظومه یکپارچه است.

نقش امام(ره) در احیای گفتمان قرآن کریم
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در شرایطی به وقوع پیوست که در جامعه جهانی دو تفکر عمده حاکم بود، ادامه داد: گفتمان کمونیستی به سرکردگی شوروی و گفتمان غربی‌ها به سرکردگی غربی‌ها و آمریکایی‌ها بر جامعه جهانی حاکم بود و امام خمینی(ره) در بهمن ۵۷ با احیای گفتمان قرآن کریم حرف جدیدی را به جامعه جهانی عرضه کردند.

شریف افزود: گفتمان قرآن کریم تئوری جدیدی برای مردم و سعادت مردم بود و آن احیای فرهنگ قرآن و اسلام بود.

وی با اشاره به دشمنی هایی که با انقلاب اسلامی از همان ابتدا می شد گفت: هر دو امپراطوری حاکم بر دنیا با انقلاب اسلامی، گفتمان نوپای آن و کشور ایران که مهد تمدن این گفتمان بود، به مخالفت پرداختند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در جغرافیای عالم گوش‌های زیادی شنوای گفتمان و پیام انقلاب اسلامی است، بیان داشت: بشریت خسته از فرهنگ کمونیستی به دنبال فرهنگ نویی می‌گشت که با آن همخوانی داشته باشد.

وی اعلام کرد: گفتمان انقلاب اسلامی نه تنها در بین دین‌داران بلکه در بین آزاده‌خواهان نیز رونق یافت و دشمنی حساب شده غربی‌ها و شرقی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه یافت.

شریف با بیان اینکه امروز در باغ موزه دفاع مقدس اسناد غربی‌ها و شرقی‌ها و هم پیمانان آن‌ها موجود است گفت: دشمن با زمان‌سنجی دقیق توطئه‌هایی را علیه کشور آغازکرد که فرضش بر این بود که انقلاب اسلامی نابود خواهد شد.

تسلط بالای امام(ره) در برخورد با دشمنان

سخنگوی سپاه، تسلط امام خمینی(ره) را در برخورد با دشمنان بالا دانست و عنوان کرد: امام(ره) به زیبایی تمام، ملت را هدایت و راهنمایی کردند و همچنین شاگردان برجسته خمینی کبیر پیام ایشان را به خوبی درک کردند.

وی به تعبیه نهادهایی در بطن انقلاب اسلامی مانند سپاه پاسداران، ارتش و بسیج اشاره و مطرح کرد: امروز ارزش این نهادها و سایر نهادهایی که به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت را به خوبی درک می‌کنیم.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: ملت ایران با دستان خالی و بدون نگاه به سازمان‌های مدعی قدرت و بدون اینکه وجبی از خاک کشور را از دست بدهد، ۸ سال جنگ تحمیلی را به پیروزی رساند.

تجربه دفاع مقدس، قدرت دفاعی ما را بالا برده است
شریف با بیان اینکه درس‌ها و عبرت‌هایی که از دفاع مقدس گرفته‌ایم، قدرت دفاعی ما را بالا برده است، گفت: دشمن بارها در رزمایش‌های دفاعی و آزمایشات موشکی به توان نظامی جمهوری اسلامی اعتراف کرده است، لذا امروز بدون هیچ واهمه‌ای از دشمن و با صدای بلند اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی کشور قدرتمندی است.

وی در ادامه فتنه 88 را از طراحی‌های دشمن دانست و بیان داشت: در فتنه ۸۸  به این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند "ریشه اصلی و طرفداران اصلی فتنه در خارج از کشور هستند"، کمتر توجه کردیم.

مردم مهم ترین مؤلفه های قدرت انقلاب اسلامی
سخنگو و مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران به خاطر اهانت به عاشورای حسینی و شعارهای هنجارشکن علیه ولایت فقیه به خشم آمدند و این تهدید بزرگ فتنه را به فرصتی تبدیل کردند.

شریف با تأکید بر نقش بالای رسانه ها در فتنه 88 ادامه داد: رسانه‌های ضد انقلاب میدان‌دار اصلی فتنه 88 بودند و دشمن در این فتنه بار دیگر چهره مزدورانه خودش را به ملت ایران نشان داد.

سخنگوی سپاه پاسداران، برگزاری انتخابات را نمونه عینی و ملموس مردم سالاری دینی عنوان کرد و افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست تا از بزنگاه انتخابات، تهدید دیگری علیه کشور ایران ایجاد کند.

خنثی سازی توطئه های دشمن یکی پس از دیگری

وی با بیان اینکه هر گاه ملت، مردم و کشور جمهوری اسلامی افتخار بزرگی را کسب و به پیروزی بزرگی دست ‌یابند، دشمن طرح جدیدی را در کشور پیاده می‌کند، گفت: بیش از 6 سال است که مردم منطقه در مقابل توطئه‌های داعش ایستادگی کردند و سرانجام این فتنه به دست مردم منطقه و جوانان این مرز و بوم نابود شد.

سخنگو و مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان یان که دشمن طرح جدیدی را به میدان آورده و آن انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس است، اظهار داشت: از ستون‌های اصلی طراحی‌ دشمن علیه امت اسلامی و انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

شریف تصریح کرد: امروز به لطف خدا و خون شهدای مدافع حرم، شرایط برای رژیم صهیونیستی و داعش سخت‌تر شده است.

سخنگو و مسؤول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: زمانی که به فتنه ۸۸ می‌نگریم و خاطرات و بیانات حامیان فتنه را رصد می‌کنیم، متوجه می‌شویم که آن‌ها قصد داشتند زیرساخت‌های کشور را نابود و شهرهای ایران را مانند سایر کشورها ویران کنند.

شریف با تأکید بر اینکه خدا نیامرزد کسانی را که با شگردهای به ظاهر مقدس به بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کردند، گفت: ملت ایران دیگر گول شعارهای فریبنده بدخواهان را نخواهند خورد.

/انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha