جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یادواره ۱۰۳ شهید طلبه و روحانی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی به بی بصیرتی برخی خواص اشاره کرد و گفت: متاسفانه عده ای از خواص بی بصیرت با پررویی و در مقابل نظام و ولایت می ایستند و در مقام اپوزیسیون ظاهر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی، در یادواره ۱۰۳ شهید طلبه و روحانی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان با اشاره به اینکه قرآن مجید، «بصیرت»، «صداقت»، «استقامت» و «مودت» را به عنوان نقشه راه برای رسیدن انسانها به خدا و مشکل گشای زندگی ترسیم کرده است، گفت : اگر مودت اهل بیت (ع) در چرخه نورانی بصیرت، صداقت و استقامت نباشد، انسانهای مومن با مشکل مواجه خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اینکه علم، حکمت و دانایی در خانواده اهل بیت (ع) نهادینه شده است و اگر کسی بخواهد به دانایی دست پیدا کند، باید اهل مودت با اهل بیت (ع) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه با بیان اینکه در بحث بصیرت فتنه مطرح می شود، ادامه داد: فتنه زمانی اتفاق می افتد که تشخیص  حق از باطل میسر نمی شود،  لذآ وقتی  نتوانیم حق و باطل را تشخیص دهیم زمین گیر و سرگردان می شویم .

حجت الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی با بیان این که اگر خدای ناکرده مودت به اهل بیت (ع) و ولایت فقیه  از ما گرفته شود از بصیرت، صداقت و استقامت محروم خواهیم شد  وجامعه تحت اسارت شیطان درمی آید، گفت: با توجه به اینکه دشمنان و شیاطین تمام تلاش خود را  برای گرفتن ولایت از ملت ایران بکار گرفته اند، باید کاملا هوشیار باشیم .

وی با بیان اینکه انسان های صادق از هوا و هوس های دنیایی می گذرند و به دستورات الهی عمل می کنند، به بی بصیرتی برخی خواص اشاره کرد و افزود: متاسفانه عده ای از خواص بی بصیرت با پررویی و در مقابل نظام و ولایت می ایستند و در مقام اپوزیسیون ظاهر می شوند.

حجت الاسلام‌والمسلمین تویسرکانی، با بیان اینکه با بصیرت می توانیم از فتنه عبور کنیم، ابراز داشت تمام مشکلات با بصیرت حل نمی شود، بلکه صداقت هم باید وجود داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بزرگترین فتنه دینی، مذهبی را نابود کردند و بر خلافت داعش خط بطلان کشیدند، گفت: علیرغم اینکه که هفتاد کشور جهان از داعش حمایت می کرد و برای استخراج نفت عراق و سوریه صدها پالایشگاه سیار و مستقر داشتند و خسارات زیادی که به اسلام و بشریت وارد کردند، سردارسلیمانی به کمک رزمندگان اسلام طومارداعش را درهم پیچیدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha