جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی امروز نوشهر و تنکابن

حوزه/ همزمان با برخی نقاط مختلف کشور مردم شهرستان های نوشهر و تنکابن هم با حضور حماسی خود، اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران در کشور را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، ملت بصیر و انقلابی شهرستان های نوشهر و تنکابن امروز همزمان با برخی دیگر از شهرهای استان، اقدامات اخیر اغتشاش گران در کشور را محکوم کردند.

 مردم انقلابی این شهرستان ها با این حضور حماسی خود نهم دی دیگری را خلق کردند و با حضور خود ضمن برائت از اغتشاشگران و مزدوران داخلی دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

این گزارش می افزاید، مردم ولایت مدار و انقلابی شهرهای تنکابن و نوشهر با خلق این حماسه خود به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تأثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

 مردم معترض در این راهپیمایی خودجوش و حماسی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، فتنه گر ننگت باد، نوکر آمریکایی ننگت باد و مرگ بر ضد ولایت فقیه، بار دیگر ضمن حمایت قاطع از انقلاب از آرمان های نظام و رهبری دفاع کردند.

از صبح امروز بسیاری از استان‌های کشور صحنه خروش ملت انقلابی ایران علیه اهانت اغتشاشگران و دشمنان ایران به مقدسات بود و مردم برخی شهرهای استان نیز همرراه با مردم سراسر کشور حماسه دیگری خلق کردند.

بر اساس این گزارش، مردم بصیر و انقلابی شهرستان های نوشهر و تنکابن بار دیگر ثابت کردند که همواره پشتیبان انقلابشان هستند و اهانت به مقدسات را لحظه‌ای تحمل نخواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha