پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عکس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین و رئیس شورای حوزهعلمیه استان، در پیامی، انتصاب حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: انتصاب جناب عالی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی که نشان دهنده عملکرد موفق و توانایی های ارزشمند در پیشینه درخشان شماست، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 تجارب فراوان در جمع شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ، حضور فعالانه در مسئولیت های مرتبط با نوجوانان و جوانان و همچنین ارتباط نزدیک شما با مساجد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سال های اخیر نشان دهنده انتخاب شایسته و روحیه جهادی، به روز و کارآمد شما برای مسئولیت جدید است.

از خدای متعال برای حضرتعالی در این مسئولیت خطیر و حساس که در تعبیر مدبرانه و حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) "قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق" نام گرفت ، توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha