سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
عمرو ادیب

حوزه/ عمرو ادیب از اهالی رسانه و مجری تلویزیون مصر گفت: الازهر باید بیانگر قدرت مسلمانان باشد و هنگامی که در شبکه ای مانند سی ان ان صحبت می کند با مشت آهنین سخن بگوید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، عمرو ادیب از اهالی رسانه و مجری تلویزیون مصر در سخنانی ضمن تجلیل از گفت‌وگوی احمد الطیب شیخ الازهر با شبکه سی ان ان آمریکا پس از برگزاری کنفرانس یاری قدس توسط الازهر گفت: این گفت‌وگو باعث شد صدای ما به خارج برسد.

وی افزود: آمریکایی ها و صهیونیست ها بخش هایی از سخنان شیخ الازهر را در این گفت‌وگو انتخاب کرده و پخش کردند مبنی بر اینکه مسلمانان جهان در شرایطی هستند که نمی توانند برای یاری قدس مبارزه کنند، اما سخن ما با شیخ الازهر این است که چرا چنین سخنی را بیان می کنید که آنها از آن سوء استفاده کنند و تمام سخنان شما را حذف کرده و فقط همین بخش را تکرار کنند؟ چرا به نظر شما یک و نیم میلیارد مسلمانان جهان ناتوان هستند؟ ما ضعیف نیستیم مولانا.

وی خطاب به شیخ الازهر ادامه داد: الازهر باید بیانگر قدرت مسلمانان باشد و هنگامی که در شبکه ای مانند سی ان ان صحبت می کند با مشت آهنین سخن بگوید. از شما خواهش می‌کنم حقیقت ما مسلمانان را بیان کن.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha