جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجاوز سعودی ها به یمن

حوزه/ جنگنده های متجاوز سعودی روزگذشته به حملات خود به استان های مختلف یمن ادامه داده و مردم زیادی را شهید و مجروح ساختند و خسارت های مادّی به اموال عمومی و شخصی وارد کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنگنده های متجاوز سعودی روز گذشته به حملات خود به استان های مختلف یمن ادامه داده و شهدا، مجروحین و خسارت های مادّی را به اموال عمومی و شخصی به جا گذاشته است.

در استان صنعا، جنگنده های متجاوز یک ساختمان دولتی را در منطقه "بیت مران" در شهرستان ارحب، 4 بار بمباران کردند که منجر به شهادت 5 تن و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد.

در استان صعده، در پی انفجار یک بمب خوشه ای در منطقه بنی معین در رازح یک کودک مجروح شد و یک شهروند در پی بمباران جنگنده ها در منطقه حفصین در شهرستان سحار، مجروح شد.

جنگنده های متجاوز همچنین سه بار منطقه "قحزه" در شهرستان صعده را بمباران کرده و دو بار منطقه الحمزات در شهرستان سحار و یک بار منطقه وادی علاف در همان شهرستان را بمباران کرده و همچنین منطقه شجع در شهرستان کتاف را هدف بمباران قرار دادند.

مناطق مختلف شهرستان های رازح و منبه نیز هدف موشک و توپخانه سعودی قرار گرفت و خسارت هایی به اموال شهروندان وارد شد.

در استان حجه، 4 بار شهرستان های حرض و میدی بمباران شد.

در استان حدیده، متجاوزین سعودی 3 بار شهرستان اللحیه و یک بار منطقه تبه هائل را در شهرستان صاله در استان تعز، بمباران کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha