پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صالح صماد - رئیس شورای سیاسی انصارالله

حوزه/ صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا با حضور محمد علی حوثی رئیس کمیته عالی انقلاب و ضیف الله رسام رئیس شورای همبستگی قبیله ای با شیوخ و بزرگان استان البیضا دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در صنعا با حضور محمد علی حوثی رئیس کمیته عالی انقلاب و ضیف الله رسام رئیس شورای همبستگی قبیله ای با شیوخ و بزرگان استان البیضا دیدار کرد.

در این دیدار پیرامون مسائل عمومی استان البیضا و سیر پیشروی پروژه های خدماتی مرتبط با زندگی شهروندان و عملکرد مدیران در فراهم آوردن خدمات عمومی بحث و گفتگو شد.

الصماد اشاره کرد: تمرکز متجاوزان آمریکایی به استان بیضا، امری تازه نیست، بلکه از دهه هشتاد قرن پیش آغاز شده است و تلاش برای سامان دادن به امور القاعده و داعش در بیضا از اقدامات آمریکاست که نشانگر نمونه ای از دخالت آمریکا در این استان و کشتار مردم آن است.

وی ادامه داد: همگی باید بفهمند که هر کجا القاعده و داعش باشد، آمریکا هم حاضر است و هر کجا هم که آمریکا باشد، القاعده و داعش هم هست. زمانی که آمریکا عراق را اشغال کرد، القاعده و داعش در آن جا گسترش یافت؛ چرا که اطلاعات آمریکا، میدان را برای حضور القاعده و داعش مهیا می کند تا به ماندن خود و تداوم اشغال، توجیهی بتراشد و همچنین به کشتار مردم، غارت ثروت ها و اموال آنها ادامه دهد.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن افزود: آمریکا استان بیضا و مأرب را با هواپیما های بدون سرنشین بمباران کرده است و تلاش کردند از طریق نشر تفکر وهابی هویت این استان را نابود کند و این مسئله می طلبد که درک کنیم الان در مرحله ای حساس و سخت هستیم و دشمن در هدف قرار دادن مردم تمرکز کرده و آنچه امروز از دروغ پردازی های رسانه ای می بینیم نوعی جنگ روانی است.

الصماد اشاره کرد: ما از سال ها پیش در استان بیضا با آمریکا مقابله می کنیم و اگرچه القاعده و داعش توانست محله های بیضا را تصرف کند اما با پایداری و آگاهی مردم این استان با شکست مواجه شده و ان شاء الله در تمامی طرح هایشان با شکست مواجه خواهند بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha