چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت تقویت و تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز، ظهر یکشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی دفاع قدس آذربایجان شرقی در پارک موزه شیمیم پایداری بر ضرورت حفظ یاد و نام فداکاری های صورت گرفته در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و ابراز داشت: نیروهای مسلح، ارتش و سپاه و بسیج و جهاد سازندگی و اقشار مختلف، در دوران دفاع مقدس فداکاری ها و دلاوری هایی داشتند که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: لازم نسبت به تامین محتوای این مرکز فرهنگی تلاش کرد، چرا که حضور در چنین نمایشگاه ها و مراکز فرهنگی، یاد و خاطره جبهه های نبرد حق علیه باطل و دوران هشت سال دفاع مقدس را تداعی می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما امروز جنگ مستقیم با دشن نداریم، اما نیازمند تقویت  فرهنگ دفاع مقدس هستیم، زیرا این فرهنگ همانند دژ مستحکم قابل تسخیر نسیت.

وی افزود: اکنون نزدیک سه دهه از دفاع مقدس می گذرد و لازم است به گونه ای شایسته حماسه سازی ها و دلاوری های ملت و ارزش های اسلامی دفاع مقدس درمیان نسل جدید و جوان معرفی شود و ایجاد نمایشگاه ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس از راهکارهای انتقال دفاع مقدس به نسل جدید است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان تصریح کرد: راه اندازی کاروان راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی یکی دیگر از راه کارهای انتقال فرهنگ دفاع مقدس  به نسل جدید و جوان جامعه ماست که بسیار توانسته در این سال های اخیر ثمربخش باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha