سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ |۲۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 4, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات نظام برای مردم تبیین شود، وگرنه تنها با چراغانی کردن خیابان ها نمی توان عملکرد انقلاب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نمانیده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در نشست هم اندیشی گفتمان ولایت در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت تبریز با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم می فرماید اگر شما به خدا کمک کنید خدا نیز به شما کمک می کند، ابراز کرد: خداوند به کمک ما نیازی ندارد، کمک به خدا یعنی کمک به دین خدا و انسان می تواند با زبان خود در گسترش دین الهی موثر باشد، امر به معروف و نهی از منکر لازمه این اقدام است.

وی تذکر لسانی را وظیفه همگانی دانست و ابراز داشت: تذکر لسانی و اجرای امربه معروف و نهی از منکر، مبارزه زبانی با دشمنان اسلام است، در غیر این صورت، اشرار و کفار بر مردم و جامعه مسلط می شوند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به اینکه امروز زمین و آسمان علیه جمهوری اسلامی است، اذعان کرد: چرا که از اسلام احساس خطر می کنند، باید نسبت به جذب نسل جوان به سمت دین، اهتمام داشته باشیم، چرا که دشمن می خواهد جوانان را نسبت به آینده ناامید کند و باید روح امیدواری را در جامعه گسترش دهیم تا مسیر صحیح انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

رئیس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و برکات نظام برای مردم تبیین شود، وگرنه تنها با چراغانی کردن خیابان ها نمی توان عملکرد انقلاب را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به ترور ائمه جمعه به دست دشمنان تاکید کرد: دشمن از تفکر ائمه جمعه می ترسیدند و براین اساس، آن ها را ترور کردند تا برنامه های اسلام رشد نکند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha