جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار شاهچراغی با وزیر اقتصاد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان، بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد بیمار کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار با مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد و دارایی در مسجد عابدینیه سمنان، با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار داشت: باید با همه توان به سمت تحقق این اهداف گام برداریم چراکه نسخه شفابخش ما اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایتی که همیشه در ایشان سراغ هستیم؛ شعار سال ۹۶ را به گونه ارائه کردند که نیاز جامعه در حوزه اشتغال و توسعه تولید داخلی مدنظر مسئولان باشد و خوشبختانه تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته که البته باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی و اشتغال در استان سمنان افزود: این استان ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه تولید، نیروی انسانی و منابع دارد که دولتمردان باید این ظرفیت‌ها را در اجرای طرح‌ها در نظر بگیرند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه خدمت به مردم نعمتی از سوی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید مسئولان قدردان فرصت خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند، زیرا فرصت خدمت نصیب هرکسی نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha