پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید اشاره کرد و بزرگ‌ترین عامل بیکاری جوانان را خرید اجناس خارجی دانست و گفت: وطن‌پرستی در حمایت از تولیدات داخل است و به فرموده رهبری باید خرید اجناس خارجی را بر خورد تحریم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع کارکنان این اداره کل، به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید اشاره کرد و گفت: تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند عزم ملی همه بخش های کشور است.

وی با بیان این که خرید کالای ایرانی باید از خود مسئولان و نهادهای دولتی آغاز شود، افزود: مسئولان دولتی باید با مردم صادق باشند، اینطور نباشد که از مردم بخواهند کالای ایرانی مصرف کنند، اما مسؤولین از کالاهای لوکس و شیک خارجی استفاده کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، با اشاره به این که انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری که از سال ۷۲ تاکنون انجام می‌شود باید سرلوحه کار مردم و مسؤولان باشد، تصریح کرد: این اسم‌ها برای زیبایی و تبلیغات هر ساله نیست بلکه مسئولان باید با اجرا  و عمل به دنبال تحقق شعار سال باشند.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که این نامگذاری‌ها باتوجه به ضعف و کمبودهای کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان موظف هستند با برنامه مدون مشکلات را برطرف کنند، این نامگذاری‌ها همواره مشخص کرد که نیاز و ضعف کشور معیشت و مسائل اقتصادی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که وقتی شعاری با محوریتی ثابت تکرار می‌شود نشان دهنده این است که مسئولان با جدیت وارد میدان عمل نشده اند، تصریح کرد: شعار سال تنها با شعار، آمار و همایش محقق نمی شود، بلکه نیازمند تلاش و عزم ملی است.

وی با بیان این که در سال حمایت از کالای ایرانی همه مردم و مسؤولان وظایفی دارند، ادامه داد: مسؤولان باید از ورود کالاهای غیرضروری جلوگیری و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند و مردم نیز باور داشته باشند که همیشه مرغ همسایه غاز نیست و این باور غلط است که کالای ایرانی از خارجی بی‌کیفیت‌تر است.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهدمقدس نکات راهبردی را به همراه داشت، افزود: ایشان در آن سخنرانی جوانان را امید و سرمایه کشور دانستند و بر ضرورت توجه و بها دادن بیشتر به آنها تأکید کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم و مسؤولان ما باید ولایت‌پذیر باشند، ادامه داد: اگر رهنمودهای ولایت‌فقیه را عملی کنیم و عامل به دستورات مقام معظم رهبری باشیم به طور قطع و یقین زمینه برای تحقق آرزوی ظهور فراهم می‌شود.

حجت الاسلام حیدری با تأکید براین که در مسائل اقتصادی آحاد جامعه باید در یک مسیر مشخصی گام بردارند، تصریح کرد: ولایت‌پذیری باید در عمل ثابت شود که اگر این گونه باشیم به یقین در مسائل اقتصادی نیز پیشرفت خواهیم داشت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که اگر به مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید پاسخ عملی داده شود به طور حتم مشکلات اقتصادی و مسأله اشتغال در کشورمان رفع خواهد شد، بیان داشت: مسؤولان در تحقق شعار سال باید از مردم پیشی گیرند و پیشگام باشند.

وی، بزرگ‌ترین عامل بیکاری جوانان را خرید اجناس خارجی دانست و خاطرنشان کرد: وطن‌پرستی حمایت از تولیدات داخل است و به فرموده رهبری باید خرید اجناس خارجی را بر خورد تحریم کنیم.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه خرید کالای ایرانی موجب ارتقای کیفیت آن نیز می شود، یادآور شد: تبلیغات مخربی درباره کیفیت کالای ایرانی می‌شود با وجود اینکه بسیاری از کالاهای ایرانی از کیفیت خوب و بسیار بالایی برخوردار هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در سال جاری رهبر معظم انقلاب جهت پیام و شعار سال خود را متکی به همت مردم قرار داده‌اند و این بدین معنا است که این بار باید آحاد جامعه برای کمک به اقتصاد و معیشت خود به همدیگر کمک کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha