پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، «حمایت از تولید داخلی»،« ایجاد اشتغال» و «رشد سرمایه گذاری» را سه ماموریت مهم دولت عنوان کرد و گفت: دولتمردان در راستای تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی هفته دولت را به دولتمردان و پرسنل تلاشگر مجموعه های دولتی تبریک گفت.

متن پیام ایشان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته اول شهریورماه هر سال یادآور فداکاری های فرزندان خدمتگزار، پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تداعی کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است. بزرگ مردانی که خدمتگزاری بی ادعا به مردم؛ سیره، منش و روش آنان بود و تلاش ها و فداکاری هایی که در راه خدا و برای ساختن ایرانی سربلند و آباد انجام دادند، شایسته تکریم و قدردانی است.

معانی ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای بزرگوار برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت های جمهوری_اسلامی ایران آن را طی کرده و در رسیدن به اهداف توسعه و کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی کردند. بی شک، شهادت این عزیزان، همواره الهام بخش کوشش ها و خدماتی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن، انجام می دهند.

به نوبه خودم از تلاش های دولتیان عزیز در سطح کشور و بالأخص استان آذربایجان شرقی، استاندار محترم و جملگی پرسنل ارجمند مجموعه های دولتی از تلاش های بی وقفه در امر خدمت به مردم شریف استان تشکر نموده، توفیق روزافزون این عزیزان را از درگاه حضرت باریتعالی خواهانم.

بی تردید در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سال "اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است، تمام مسئولان و مدیران باید تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، روش و منش آنان را الگوی همیشگی خود قرار دهند و در راستای تحقق سند چشم انداز بیست ساله کشور و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری با محوریت حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال و رشد سرمایه گذاری قدم بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان، کارمندان خدوم و متعهد در استان تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha