پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ تظاهراتی در شهرک الدیه بحرین به مناسبت سالگرد شهادت سه تن از جوانان بحرین که به شهدای مقاومت معروف بودند، برگزار شد و تظاهرات کنندگان در محکومیت احکام اعدام پی در پی که طی هفته های گذشته از سوی دادگاه های رژیم آل خلیفه صادر شد، شعارهایی سر دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تظاهراتی در شهرک الدیه بحرین به مناسبت سالگرد شهادت سه تن از جوانان بحرین که به شهدای مقاومت معروف بودند، برگزار شد و تظاهرات کنندگان در محکومیت احکام اعدام پی در پی که طی هفته های گذشته از سوی دادگاه های رژیم آل خلیفه صادر شد، شعارهایی سر دادند.

همچنین تظاهراتی مشابه در شهرک السنابس به راه افتاد که در آن تظاهرات کنندگان بر مشارکت در فعالیت های سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین تاکید کردند و معترضین عملیاتی میدانی در خیابان اصلی شهرک "جدحفض" به راه انداختند، به گونه ای که خیابان با لاستیک های شعله ور بسته شد.

نیرو های انقلابی معارض خواستار مشارکت مردم در راهپیمایی روز جمعه به مناسبت سالگرد شهدای مقاومت و جاودان ماندن یاد آن ها شد.

نیرو های معارض متشکل از ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جریان العمل الاسلامی و جنبش حقّ تصریح کردند که این راهپیمایی که با عنوان "بر راه مقاومت باقی هستیم" برپا می شود، در راستای آمادگی برای برپایی هفتمین سالگرد انقلاب بحرین نیز است.

جزئیات فعالیت های نافرمانی مدنی در بحرین

نیرو های معارض جزئیات نافرمانی مدنی که از شب سه شنبه و چهارشنبه 13 فوریه آغاز و تا پنج شنبه 15 فوریه ادامه دارد، بیان کرد که شامل روشن کردن لامپ های بیرونی خانه، بستن مغازه و پاساژ های تجاری در تمامی مناطق بحرین، اعتصاب عمومی دانش آموزی و دانشجویی در مدارس، مؤسسه ها و دانشگاه ها در روز های چهارشنبه و پنج شنبه، امتناع از سوخت گیری با بنزین و مشتقات آن، عدم خرید و تحریم مجتمع های تجاری، توقف معاملات دولتی، تجاری و بانکی، بستن خیابان های اصلی در سرتاسر کشور و کاهش رفت و آمد با وسایل نقلیه در خیابان ها مگر در حالت های ضروری است.

نیرو های معارض بر مشارکت گسترده در تجمعات و تظاهرات انقلابی که در خیابان ها و میدان ها برگزار خواهد شد، تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha