پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
انقلاب بحرین

حوزه/ مردم بحرین تاکید کردند: همچنان با تمام گروه ها و اقشار به مبارزه و مقاومت در برابر رژیم ظالم ادامه خواهند داد تا ثابت کنند خواسته ای جز سرنگونی و نابودی رژیم آل خلیفه ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در آستانه فرا رسیدن سالروز آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه مردم مناطق مختلف بحرین همچون دارکلیب، سهله شمالی، سنابس و بوری با صدور بیانیه هایی جداگانه بر ضرورت مشارکت تمام مردم و پاسخ به فراخوان نیروهای انقلابی به مناسبت بزرگداشت سالروز انقلاب 14 فوریه تاکید کردند.

مردم انقلابی بحرین در این بیانیه ها تاکید کردند رژیم آل خلیفه به هیچ وجه نمی تواند از مقبولیت در میان مردم و ثبات برخوردار باشد و در خاک بحرین جایی ندارد و از این رو ما زیر بار راه حل های فریبکارانه نمی رویم و بار دیگر بر ضرورت مشارکت مردم در تعیین سروشت خود تاکید می‌کنیم، زیرا این مردم هستند که باید حاکمان سرزمین و ثروت ها و سرنوشت آن باشند.

در این بیانیه ها آمده است: با وجود ظلمی که مردم بحرین از سوی رژیم نامشروع آل خلیفه متحمل شده اند، این مردم همچنان با تمام گروه ها و اقشار به مبارزه و مقاومت در برابر رژیم ظالم ادامه خواهند داد تا ثابت کنند خواسته ای جز سرنگونی و نابودی رژیم آل خلیفه ندارند و تا رسیدن به خواسته خود آرام نخواهند نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha