جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفدر محمدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: حوزه علمیه عنصر حیات بخش انقلاب اسلامی در جامعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفدر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقش جامعه روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی از طریق مردم و با هدایت‌های داهیانه امام راحل که بر خواسته از بطن حوزه علمیه بود به ثمر نشست.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: کسانی که نقش اساسی را دراین‌بین ایفا کردند جامعه روحانیت تشییع بود که توانستند در میان مردم با تبیین دیدگاه‌های دینی و ارزش‌های اسلامی علیه ظلم طاغوت ایستادگی کنند و امروزه می‌توانیم چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی را نظاره‌گر باشیم.

وی افزود: علما و روحانیون در براندازی نظام طاغوت، پیرو راستین امام (ره) بودند و پس از گذشت 40 سال لازم و ضروری است در مستحکم‌تر کردن این درخت باشکوه انقلاب، مردم به همراه خانواده مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی اذعان کرد: هرروز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد مسئولیت و وظیفه حوزه‌های انقلابی چند برابر می‌شود چراکه دشمن با حربه‌های مختلف در قالب لباس دوست سعی در براندازی نظام اسلامی دارد لذا با انتقال فرهنگ اسلامی و پیشبرد آرمان‌های انقلاب برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی می‌توانیم از گزند دشمن در امان بمانیم.

وی افزود: خط‌شکنان جنگ نرم مردم و حوزه‌های علمیه هستند و در این میان مسئولیت حوزه‌های علمیه سنگین‌تر است، بحمدالله امروزه حوزه علمیه زنده و پویاتر از همیشه به وظایف خود در قبال رهبر انقلاب، مردم و ارزش‌های دینی پایبند و در حال حرکت است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha