جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار مسئولان موسسه تخصصی امام کاظم(ع)

حوزه/ در مسئله نگارش کتاب و آثار مکتوب دیگر باید به مطابقت با حق و واقع توجه کرده و از بیان مطالب سست و بی‌پایه دوری جست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی امروز در دیدار مسئولان موسسه تخصصی امام کاظم(ع) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد،  با بیان این که نشر و نگارش کتاب در زمینه  اهل‌بیت(ع) امری مبارک و شایسته تقدیر است گفتند: در مسئله نوشتن و نگارش کتاب و آثار در زمینه  اهل‌بیت(ع)، نیازمند شایستگی‌هایی در زمینه مؤلف هستیم که باید این شاخص مهم به‌درستی سنجیده شود.

معظم له با بیان اهمیت نگارش کتاب‌های قوی و محکم در زمینه  اهل‌بیت(ع) خاطرنشان کردند: هرچه در زمینه مناقب و فضایل اهل‌بیت(ع)  کتاب نوشته شود امیدوارکننده و مایه خرسندی است.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، تاکید کردند: در مسئله نگارش کتاب و آثار مکتوب دیگر باید  به مطابقت با حق و واقع توجه کرده و از بیان مطالب سست و بی‌پایه دوری جست.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بیان نمودند: در باب نوشتن و نگارش کتاب درباره اهل‌بیت(ع) علمای دین، باید محل ارجاع و رجوع نویسندگان باشند تا مطالب غیر موثق و سست و کم‌مایه در آن‌ها وارد نشود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha