پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یوم مصطفی (ص)

حوزه/ با حضور علمای شیعه و سنی و به همت سازمان دانشجویان امامیه پاکستان شعبه دانشگاه کراچی کنفرانس «یوم مصطفی(ص)» برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به همت سازمان دانشجویان امامیه پاکستان شعبه دانشگاه کراچی کنفرانس «یوم مصطفی(ص)» در دانشگاه کراچی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین غلام عباس رئیسی مدیر حوزه علمیه امام خمینی ره کراچی،حجت الاسلام کاظم عباس، خانم سبزواری و محمد یاسین رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان شعبه کراچی سخنران این کنفرانس بودند.

سخنرانان این مراسم گفتند: اتحاد حقیقی، مسئولیتی برای تمام مسلمانان است ، وحدت در جهان اسلام، امروز یک نیاز اساسی و فوری است. باید اختلاف ها را کنار گذاشت و همدلی، همراهی و وحدت و انسجام را جایگزین اختلافات کرد. کمک به تقویت وحدت میان امت اسلامی، وظیفه و مسئولیتی برای تمام مسلمانان است و همه جوامع اسلامی در حراست از جهان اسلام در مقابل تهدیدها و خطرهایی که به ویژه در شرایط کنونی با آن مواجه است، مسئول هستند.

سخنرانان ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین برگزار کننده گفتند: هرتلاشی در مسیر وحدت بخشی به جهان اسلام باشد، باید مورد ستایش قرار گیرد زیرا چنین تلاش هایی در راستای دستورات و توصیه های پیام پیامبر اسلام (ص) است.

سخنرانان تاکید کگردند: دانشجویان و اندیشمندان مذهبی جهان اسلام مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر اقشار جوامع اسلامی برای ایجاد وحدت و انسجام میان امت اسلامی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha