جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اختتامیه پنجمین جشنواره هنر آسمانی

حوزه/ مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی از حضور چشمگیر طلاب و فارغ التحصیلان این مرکز در جشنواره هنر آسمانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مرادی امروز در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره هنر آسمانی که در مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، گفت: در بخش بین الملل جشنواره، جامعه المصطفی(ص) با 45 هزار فارغ التحصیل از 132 ملیت تقدیم جامعه بشریت کرده است.

وی افزود: 300 هزار نفر در سراسر جهان (همراه با خانواده طلاب) تحت پوشش المصطفی بوده اند و برای اولین سال و با دعوت دبیرخانه دائمی جشنواره از المصطفی، اطلاع رسانی در این خصوص انجام شد و پیامد این مساله 1856 اثری بود که به دبیرخانه ارسال شد.

مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی(ص) بیان کرد: در بخش بین الملل و در عرصه فیلم کوتاه و بلند 5 اثر، فیلم نامه 15 اثر، مستند 24 اثر، داستان کوتاه و بلند 56، شعر 246، نثر ادبی 673 اثر، پژوهش 73  به دبیرخانه رسید.

وی گفت: این جشنواره ها به دلیل اینکه میدان های جدید و بروزی برای مبلغین ایجاد می کنند دارای اهمیت است و به همین دلیل باید به تولید محتوا بپردازیم؛ ارتباط بین طلاب و مردم و بخش فرهیخته و هنرمند را بهتر ایجاد می کند که درخواست می کنم از دبیرخانه جشنواره که آثار برتر را با یک مشارکت با قطب های زبانی ترجمه کنیم که در فضای جهان اسلام نشر دهیم.

حجت الاسلام مرادی اظهارکرد: همچنین امید است که آموزش های کاربردی حول این محورها ایجاد شود که در دوره های بعدی با تعمیق حرفه ای بیشتری در این جشنواره حضور یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha