جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور در مدارس و حوزه‌های علمیه را فرصتی ارزشمند دانسته ،چرا که شما طلاب فرصتی که برای علم‌آموزی نصیب شما شده را مغتنم شمرده و بهترین بهره را از آن ببرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: کمترین و بهترین اثر تحصیل در حوزه علمیه برای یک طلبه این است که می‌تواند خودسازی کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آگاهی طلاب عامل مهمی برای موفقیت آنان است و باید نسبت به کسب علم عطش داشته باشند؛، چراکه  انسان عالم هر چه جلوتر می‌رود، متوجه می‌شود که جهل او بیشتر است؛ وقت خود را صرف فضای مجازی نکنید و از دقایق زندگی خود بهترین بهره را ببرید.

وی خاطرنشان کرد: با مرور تاریخ ارزشمند گذشته در حوزه دینی درمی‌یابیم که بسیاری از شخصیت‌ها برجسته و مجتهدان و مراجع تقلید که توانستند در جهان تأثیرگذار باشند در همین مدارس علمیه و حوزه‌ها تحصیل کردند و علم‌آموزی را فراگرفتند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: طلاب جوان  باید در دوران تحصیل توجه به تقویت بنیه علمی را مدنظر خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: حوزویان باید با برنامه‌ریزی تبلیغی، پژوهشی و حرکت جهادی و انقلابی در تعمیق، گسترش و احیاء باورهای اعتقادی ارزشی کوشا باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی تصریح کرد:  طلاب و روحانیون باید در راستای رسالت انبیای الهی و اهل‌بیت (ع) با درایت، بصیرت و روحیه انقلابی و ولایت مداری به ایجاد حیات طیبه در جامعه کمک نمایند.

وی اظهار کرد: حضور در مدارس و حوزه‌های علمیه را فرصتی ارزشمند دانسته، چراکه شما طلاب  فرصتی که برای علم‌آموزی نصیب شما شده را مغتنم شمرده و بهترین بهره را از آن ببرید.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha