شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین با اشاره به این که دشمن تحرکات خود را علیه روحانیت افزایش داده است، گفت: لباس مقدس روحانیت، لباس تبلیغ دین است، وگفتار، اعمال و اخلاق طلاب با پوشیدن این لباس برای مردم حائز اهمیت است که باید همواره الگو باشند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه قزوین با اشاره به این که لباس مقدس روحانیت، لباس تبلیغ دین است و گفتار، اعمال و اخلاق طلاب با پوشیدن این لباس برای مردم حائز اهمیت است که باید همواره الگو باشند، گفت: طلاب باید در تهذیب نفس و کسب علم جدیّت داشته باشند و با تلاش و کوشش در راستای کسب این دو بال برای پیشرفت و موفقیت در تبلیغ همت مضاعف داشته باشند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی طلاب به سراسر دنیا برای تبلیغ دین و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) اعزام می شوند و پاسخگوی سؤالات و شبهات مخاطبان هستند  .

 حجت الاسلام مهر آرا با اشاره به این که دشمن تحرکات خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش داده است، افزود: همین مسئله حاکی از آن است که روحانیت نیز باید رسالت خود را در جامعه افزایش دهد.

وی ادامه داد: بی‌تردید با توجه به ورود تکنولوژی در عرصه‌های مختلف، می‌توان با استفاده از فناوری های روز، در امر تبیلغ دین بیش از پیش اثرگذار ظاهر شد و امروز روحانیت می‌تواند با آشنایی با تکنولوژی روز، مردم را به خوبی‌ها کرد.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان‌ این که روحانیون همواره در کنار مردم هستند و مشکلات آنها را حل کرده و به خوبی‌ها دعوت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز رسالت روحانیت کم نشده و به دلیل فعالیت دشمن، افزایش یافته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha