پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، پیروی از ولی فقیه را شرط اساسی انقلابی گری دانست و گفت: بصیرت افزایی و تبعیت از ولایت فقیه را مهمترین راه ایستادگی در برابر توطئه شوم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در جمع مسئولین پایگاه های بسیج طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات  سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد، گفت: راز ماندگاری انقلاب اسلامی، همین وفاداری مردم و جوانان به ولایت فقیه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان‌دار حرکت بزرگ انقلابی و مردم باید متوجه تهدیدهای دشمنان نسبت به ارزشهای انقلاب اسلامی که شهد ای والا مقام ما برای این کشور به ارمغان آورده اند باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، اظهار کرد: دشمن ما امروز به دنبال جنگ سخت و نظامی نیست، بلکه به دنبال جنگ نرم است که به مراتب سخت‌تر و شکننده‌تر از جنگ سخت است، به همین دلیل هم رسالت ما بسیار سنگین است .

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: دشمن از فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی در راه خدا و پیشرفت انقلاب بیم دارد و به دنبال جلوگیری از این فرهنگ است، اما اصل مترقی ولایت فقیه مانند سپری پولادین در برابر توطئه دشمنان قرار دارد و انقلاب را به پیش می برد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز در کنار فرهنگ، حوزه اقتصادی را نیز دست آویز هجمه قرار داده و با تحریم های ظالمانه ای مانند دوران صدر اسلام تلاش می کنند تا کشور را تحت فشار قرار داده و به هدف های شوم خود دست یابند که با اجرای اقتصاد مقاومتی می توان از آن جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: در مسائل علمی امروز جمهوری اسلامی حرف های زیادی برای گفتن دارد در علم فضا، علم تسلیحات نظامی، دریایی، سدسازی و غیره امروز جز کشورهای برجسته جهان قلمداد می شود.

حجت الاسلام مصطفایی بیان داشت:  امروز قدرت انقلاب به مردم واگذار شده و مردم پشتیبان این نظام الهی هستند، چرا که  انقلاب ما انقلاب دینی است و مردم به اندیشه و باورشان انقلاب را گره زده اند.

انتهای پیام
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha