جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید در برخورد با مردم زلزله‌زده سعه‌صدر داشته باشند، گفت: مدیریت باید در اختیار افراد دلسوز باشد تا این افراد با تدبیر لازم نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی عصر امروز در دیدار استاندار کرمانشاه که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع)برگزار شد، با اشاره به اینکه بلاهای طبیعی امتحانی برای همگان است، اظهار کرد: مسئولان، مدیران و مردم در بلایا مورد آزمون قرار می‌گیرند.

وی با تأکید بر اینکه در ابتدای رخ‌دادن حادثه همگان انگیزه خدمت و مشارکت در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان را دارند، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم که با گذشت مدت کوتاهی این انگیزه در میان مردم به صورت کلی فراموش شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: نوع عملکردهای مسئولان و شیوه خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان در افزایش کمک‌های مردمی تاثیرگذار است، باید از کمک‌های مردمی و دولتی در کرمانشاه بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم چراکه مردم نسبت به شیوه توزیع و دریافت کمک‌ها توسط آسیب‌دیدگان توجه دارند.

وی ادامه داد: اگر با نگاه‌های عاطفی خود در برخی از امور به دنبال لحاظ کردن سلایق همه مردم باشیم با توجه به اینکه سلایق متفاوت است دچار مشکلاتی خواهیم شد به همین علت باید به مردم تفهیم شود که حرکت‌های منسجم و واحد تاثیرگذاری لازم را به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان باید در برخورد با مردم زلزله‌زده سعه‌صدر داشته باشند،  تصریح کرد: مدیریت باید در اختیار افراد دلسوز باشد تا این افراد با تدبیر لازم نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در تأمین مایحتاج مردم به وجود سلایق متفاوت توجه داشته باشند، گفت: مسئولان نماینده رهبری و نظام هستند و با عملکرد درست خود می‌توانند برکات بسیاری را برای نظام اسلامی به دنبال داشته باشند و در این راستا مردم باید وحدت میان مسئولان را مشاهده کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha