جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد قربانی مسئول امور روحانیون اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

حوزه/ مسئول امور روحانیون اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از برگزاری کارگاه آموزشی«مبلغین» با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم و کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام محمد قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از برگزاری کارگاه و دوره آموزشی یکروزه 60 نفر از مبلغان حوزه علمیه استان با عنوان «مبلغین» فردا چهارشنبه خبر داد و گفت: در راستای اجرای نیات واقفان خیر اندیش در بخش اعزام مبلغ به مناطق محروم و بقاع متبرکه استان کرمانشاه کارگاه و دوره آموزشی ویژه مبلغین اعزامی در آخر هفته برای روستاهای محروم و بقاع متبرکه در استا ن کرمانشاه، برگزار می گردد.

مسئول امور روحانیون اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، ادامه داد: در این دوره سعی بر این است که مباحث مربوط به تجوید، آئین تبلیغ، زی طلبگی، اجتماعی، سیاسی و اصول و روشهای اخلاق اسلامی و همچنین مباحث تربیتی مورد نیاز عزیزان مبلغ ارائه خواهد شود.

وی افزود: این دوره در واقع پیش زمینه برنامه آموزشی برای حضور قوی و محکم عزیزیان مبلغ در راستای تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و ترویج فرهنگ وقف و در واقع ارائه شخصیت امامزادگان جلیل القدر در سطح استان خواهد بود.

حجت الاسلام محمد قربانی گفت: مبلغان در پایان هفته از ظهر روز پنج شنبه درمناطق و روستاهای محروم به مدت یک شبانه روز و بیتوته در آن محل، پاسخگوی مباحث دینی ،شبهات مردم، اقامه نماز جماعت سه وقت، همچنین مشاوره مسائل اجتماعی و اخلاقی و دینی است.

 وی در پایان از حمایتهای معنوی نماینده معظم ولی فقیه و رئیس شورای حوزه علمیه و امام جمعه کرمانشاه، مدیر محترم حوزه علمیه ومدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان تقدیر و تشکر نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha