پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار شهردار قم با حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: برنامه های اجرایی شهرداری قم، باید بر اساس یک الگوی مناسب طراحی شود و مصالح عموم شهر و شهروندان در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهرداری قم  که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد گفت: مردم ایران دوست دارند شادی هایشان همراه با معنویت و عقلانیت همراه شود و حضورشان در اماکن مقدس برای تحویل سال نشان دهنده همین موضوع است.

تولیت حرم بانوی کرامت خاطر نشان کرد: خداوند همانطور که در طبیعت بهاری تغییر حاصل می کند از انسان ها نیز تغییر و تحول را خواستار است.

امام جمعه قم افزود: انسان می تواند تمام عمر خود را بهاری باشد و در همه حال در درون خود تحول ایجاد نماید و در مقابل کسانی هستند که در طول عمر خود حالت انجماد  دارند و به هیچ وجه به دنبال تحول نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به برنامه های اجرایی شهرداری قم در سال 96 و طرح‌های جدید سال 97 گفت: برنامه های اجرایی باید بر اساس یک الگوی مناسب طراحی شود و مصالح عموم شهر و شهروندان در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: برای اجرایی شدن طرح‌ها باید ملاحظات مهم در نظر گرفته شود و به‌صورت مکتوب راه‌حل‌ها  و مصالح مورد مطالعه قرار بگیرد؛ اگر قرار است طرحی مبنی بر اتصال خیابان ها به همدیگر اجرایی شود تمامی مصالح و منافع و آثار مثبت آن اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha