جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ امروزه مشکل بزرگ دنیا این است که سردمداران و مستکبرین عالم به ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی می کنند اما در باطن دشمن حقوق بشر و مخالف آزادی هستند و مظلومان عالم را بیچاره می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به حدیثی از امام معصوم(ع) گفتند: بعضی از مردم به ظاهر ادعای ایمان به خدا و خوبی می کنند؛ اما در باطن با شیطان هستند و دارای نفاق می باشند که این دسته از مردم بسیار خطرناکتر از کسانی اند که آشکارا می گویند ما دین و معنویت را قبول نداریم.

معظم له افزودند:امروزه مشکل بزرگ دنیا این است که سردمداران و مستکبرین عالم به ظاهر ادعای دفاع از حقوق بشر و آزادی می کنند اما در باطن دشمن حقوق بشر و مخالف آزادی هستند و مظلومان عالم را بیچاره می کنند.

ایشان گفتند: این ها در ظاهر به اصطلاح ائتلاف ضد داعش تشکیل می دهند اما در باطن از داعش حمایت می کنند و این نشان از نفاق بزرگ آنها دارد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به فروش هنگفت اسلحه از سوی آمریکا به عربستان خاطر نشان ساختند: این مستکبرین عالم از راه فروش سلاح حتی سلاح های کشتار جمعی پول هنگفتی را کسب می کنند و برای این کارشان یک چاشنی ایران هراسی نیز اضافه می کنند.

این مرجع تقلید افزودند: عربستان امروز به فلاکت رسیده است چرا که این مستکبرین سلاح های از رده خارج و آهن پاره های خود را در قبال پول های هنگفت به آنها فروخته است لذا دوست ندارند که مشکل یمن و سوریه و سایر کشورهای درگیر جنگ به این زودی ها حل شود.

معظم له در پایان با گرامیداشت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) ضمن تبریک به همه آزادی خواهان و مسلمانان جهان با ذکر روایتی به تبیین فضایل آن امام همام پرداختند.

 

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha