پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ زهیر جعید-رئیس جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ شیخ زهیر جعید دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان گفت: عملکرد درست ایران از طریق رهبری حکیم آن آیت الله خامنه ای، موجب اطمینان خاطر اهل سنت در سر تا سر جهان می شود.

شیخ زهیر جعید دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه برگزاری همایش علمایی در سوریه موجب وحدت اسلامی و گام بزرگی در راه آزادی قدس است، گفت: این همایش، همایش بسیاری خوبی است که در مرحله ای مهم و حساسّ و همزمان با پیروزی های محور مقاومت به خصوص در سوریه  و عراق و مقابله با تکفیر که سعی دارد بین امت تفرقه بیاندازد و آن را از هم بپاشد، برگزار می شود.

وی افزود: این همایش گام مهمی در راه قدس است و آزادی قدس تنها از طریق وحدت مسلمانان و  پیشروی با تفنگ امکان پذیر است و پیروزی نیز از طریق مقاومت و جهاد در راه خدا حاصل می شود.

شیخ جعید ادامه داد: این وحدتی که بین علمای شیعه و سنّی حاکم است، در واقع پاسخی حقیقی به اندیشه های ویرانگر تکفیری و وهابی است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر موج ایران هراسی در جهان عرب گفت: آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی و تمامی کسانی که حول این محور می چرخند، تلاش بسیار بزرگی می کنند تا چهره ایران را در جهان اهل سنّت مخدوش کنند و آن را بد جلوه دهند. امّا عملکرد درست ایران از طریق رهبری حکیم آن آیت الله خامنه ای، موجب اطمینان خاطر اهل سنت در سر تا سر جهان می شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha